Zoeken in deze blog

donderdag 7 april 2011

brieven en pakketjes versturen

Besparen op brieven verzenden of pakketjes versturen vind ik een hele uitdaging. Als ik via mijn goederen die ik via marktplaats heb verkocht wil versturen, wacht ik altijd tot ik een paar pakketjes tegelijk kan versturen. Dat scheelt een aantal ritjes. Ik verstuur dan meestal via DHL en maak thuis alvast alle gegevens in orde en print het etiket uit. Dat scheelt toch zo'n 1,80 per pakket ten opzichte van TNT. Ik koop eigenlijk nooit grote enveloppen, maar gebruik hiervoor restanten behang. Lekker stevig en soms erg mooi. Ik heb er al veel leuke reacties op ontvangen. Met gewone post versturen heb ik eigenlijk nog geen alternatief gevonden voor de postzegen van 0,44. Heeft iemand hiervoor tips? Ik koop meestal zo'n 60 postzegels tegelijk voor een jaar.

2 opmerkingen:

  1. www.postzegelsmetkorting.nl daar kun je tot ca. 20% besparen op je postzegels, afhankelijk van het aantal wat je bestelt

    vriendelijke groet, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik probeer altijd wat te 'sjoemelen' met de postzegels en het gewicht, ik laat een pakketje in ieder geval nooit wegen en bestickeren met een postzegel. Ik plak er zelf een aantal postzegels op en zo ben je vaak veel goedkoper uit.

    BeantwoordenVerwijderen