Zoeken in deze blog

donderdag 27 juni 2013

brocante opruimen

Inmiddels ben ik al heel lang aan het opruimen. Maar ik merk dat ik steeds verder ga. Zo heb ik een tijd lang brocante spulletjes, denk aan servies en keukenspulletje, emaille etc. verzameld. Hartstikke leuk gezicht, maar ik gebruikte het nooit. Het was echt alleen voor de sier. Wel een heel leuk gezicht hoor in de keuken aan de wildkroon enzo, maar ook echte stofvangers. Het mag dus weg.



 Alles op marktplaats zetten daar heb ik geen zin meer in, dat heb ik ook een beetje afgezworen omdat het me onrustig maakt. Ik wil het wel graag kwijt maar om het nu naar de kringloop te brengen, daar is het toch te waardevol voor. Kan ik er misschien iemand die mijn blog leest, blij mee maken. Ik wil graag ruilen tegen iets anders. Zo wil ons dochtertje heel graag haar babyborn spulletjes uitbreiden en onze oudste dochter kan alles wat met paard te maken heeft gebruiken. Tevens zoeken we nog een treintje voor de duplo rails dat op batterijen rijdt.


2 opmerkingen:

  1. hallo mijn dochter moet een toneelstuk spelen over de oorlog ik denk dat het daar wel erg leuk voor is en het zou ook super in mijn keuken staan en om te ruilen heb ik nog heel veel poppen kleren van baby born en leuke dingen van baby born graag hoor ik van u , u kunt mailen naar elisewilbrink@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog, ik vond u via andere blogger..leuk om hier te lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen