Zoeken in deze blog

zaterdag 26 maart 2011

kapotte koelkast

Gisteren twijfelde ik al aan de koelkast. Ik had ijs gekocht en in het vriesvakje gezet. Toen we 's avonds een ijsje wilde nemen was het ijs best wel zacht. Volgens mijn man moest ik de koelkast wat kouder zetten, want hij vond het drinken ook al niet lekker koud.
Maar ja, vanmorgen bleek toch echt dat alles aan het ontdooien was in het vrieskistje en wat het koelgedeelte betreft, had het ook niets geholpen.
Conclusie: koelkast kapot.

Nu sta ik wel voor een dilemma. Allereerst zullen we de koelkast proberen zelf te reparen met behulp van Google. Maar als dat niet lukt, wil mijn man graag een nieuwe en ik het liefst geen een meer.
Ik vind het veel ruimte in beslag nemen in de keuken. Wij hebben namelijk geen geïntegreerde.
Het zijn vreselijke dingen om schoon te maken. En een nieuwe kost weer klauwen vol met geld.
We hebben een landelijke keuken en daar zet je nou ook weer niet een standaard wit tafelmodel in.

We hebben wel een kelder, maar die koelt niet voldoende. Genoeg om dit weekend over te brainstormen. Ik hoop dat we het nog zelf kunnen maken. Heeft iedereen tegenwoordig een koelkast onder de consuminderaars?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind een koelkast toch iets wat echt nodig is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een koelkast vind ik een essentiële basisbehoefte. Al is het alleen maar om de hygiëne qua voedsel te kunnen garanderen voor de kinderen. Een bakje yoghurt uit de koelkast zou ik 's avonds niet meer vertrouwen.
    Ik ben wel heuls nieuwsgierig naar eventuele oplossingen mochten jullie besluiten niet langer te gebruiken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOk wij hebben een koelkast zou eigenlijk niet weten wat ik zonder zou moeten ,alleen al vanwege melk etc. Ook al heb je een kelder sommige dingen hou je zonder koelkast gewoon niet goed. Mischien kan je een koelkast via marktplaats ofzo overnemen .

    BeantwoordenVerwijderen