Zoeken in deze blog

donderdag 22 november 2012

operatie schoenendoos en ruilen crysis 2 xbox

Toen onze oudste dochter jaren geleden op de basisschool begon bestond de operatie schoenendoos al.
Ook nu hebben we weer briefjes mee naar huis gekregen met het verzoek een schoenendoos te vullen met bepaalde artikelen en deze leuk te versieren. Ook ik heb jaren netjes meegedaan. Totdat ik ergens las dat de dozen in een verzamelcentrum allemaal werden omgekiept en zo weer opnieuw werden samengesteld. Op zich natuurlijk helemaal geen verkeerde actie, omdat er anders te veel verschil in inhoud van de dozen is.
Ik doe nog steeds regelmatig mee, maar stem het dus niet meer zo af via het lijstje op het briefje. Als ik toevallig 4 stukken zeep heb, stop ik er die gewoon in, zo ook met andere dingen. In het verzamelcentrum worden ze dan keurig verdeeld onder andere dozen. Dus je hoeft echt niet meer naar de winkel te gaan om alles van het lijstje te halen, neem gewoon maar wat je in huis hebt en het komt allemaal in orde. Natuurlijk maken we er wel altijd een hele mooie doos van, want het verzoek is om de doos mooi te versieren. Ooit deed ik tussen een schriftje in een doos een papiertje met ons adres en een fotootje met het verzoek om te corresponderen. Maanden later kregen we een brief van familie van het jongetje met een fotootje terug. Als bedankje. We hebben nog weer een brief teruggestuurd maar nooit meer iets teruggehoord. Het fotootje heb ik nog altijd bewaard en soms vraag ik me wel eens af hoe het nu met dat jongetje zal zijn. Ik weet nog wel dat het op onze oudste dochter toen heel veel indruk maakte dat ze een fotootje terugkreeg van een donker kindje vanuit een ver arm land.

Nu even iets heel anders.

Toen wij eindelijk de lang gekoesterde wens voor onze zoon in vervulling lieten gaan door een xbox te kopen, kregen we een totaalpakket. Er zat een te downloaden spel genaamd Crysis 2 bij. Dit is nog nooit gedaan. We hebben dus een kaart met een nog niet opengekraste code die je moet invoeren via je xbox waarmee het spel crysis 2 kan worden gespeeld. Is het wat voor jouw zoon, laat het me dan even weten.
Mijn zoontje maak je blij met een pocket van Donald Duck ofzo. Maar is niet noodzakelijk hoor, we komen er wel uit.

1 opmerking:

  1. dat heb je als je soms te snel leest, dan staat er: ruilen crisisbox. :-)

    BeantwoordenVerwijderen